تفاهم نامه همکاری اداره کل بهزیستی و جهاد دانشگاهی البرز امضا شد

۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۴ کد : ۳۱۴۲۶ معاونت پژوهشی اخبار مهم
در راستای انجام همکاری های علمی – پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و کارآفرینی در زمینه های تخصصی مرتبط با اهداف و ماموریت های دو طرف تفاهم نامه همکاری مابین اداره کل بهزیستی استان البرز و جهاد دانشگاهی استان امضا شد.
تفاهم نامه همکاری اداره کل بهزیستی و جهاد دانشگاهی البرز امضا شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های متنوع طرفین و ارتقاء همکاری های فیمابین، استفاده از توانمندی های علمی، فرهنگی، پژوهشی و آموزشی جهاد دانشگاهی در پیشبرد برنامه های بهزیستی و توانمندسازی فرهنگی و اقتصادی گروه های هدف و پرسنل بهزیستی و همچنین ارتقای دانش تخصصی و افزایش مهارت نیروی انسانی و کیفیت بخشی تحقیقات علمی کاربردی با هدف ارتقای کیفی خدمات بهزیستی از جمله اهداف این تفاهم نامه است.

لازم به ذکر است همکاری در اجرا، داوری و نظارت پژوهش های دارای اولویت بهزیستی، مشارکت در تولید محتوای علمی، آموزشی، فرهنگی و دینی در راستای اهداف بهزیستی، همکاری در زمینه توانمندسازی جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی برای ورود به بازار کار، همکاری در برگزاری دوره های استعدادسنجی و مشاوره شغلی و ارائه خدمات مشاوره شغلی و ... از جمله تعهدات جهاد دانشگاهی البرز در این تفاهم نامه عنوان شده است.

همچنین اداره کل بهزیستی استان البرز در این تفاهم نامه به اعلام اولویت ها و نیازهای پژوهشی، استفاده از توان و ظرفیت های فرهنگی جهاد دانشگاهی در راستای تحقق برنامه های بهزیستی و توانمندسازی جامعه هدف، همکاری در اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی برای جامعه هدف و ... متعهد شده است.

کلید واژه ها: امضا تفاهم نامه بهزیستی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز


نظر شما :