توسط معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد البرز؛

دوره های آموزشی ویژه سازمان آتش نشانی فردیس برگزار می شود

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۳ کد : ۳۰۶۰۱ معاونت آموزشی
دوره های آموزشی ویژه سازمان آتش نشانی شهرستان فردیس توسط معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واحد البرز برگزار می شود.
دوره های آموزشی ویژه سازمان آتش نشانی فردیس برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد البرز، محمود شکریان، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان البرز گفت: آموزش به عنوان یکی از بخش‌های تخصصی جهاد دانشگاهی، به صورت گسترده در جهت تربیت نیروهای انسانی متعهد، کارآمد و متخصص برای جامعه به ارایه خدمات پرداخته است.

وی افزود: در بخش آموزش‌های تخصصی کوتاه‌مدت، طیف گسترده‌ای از مخاطبان شامل دانش‌آموزان، دانشجویان، دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها، کارشناسان و مدیران بخش خصوصی، کارکنان و مدیران سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی، تحت پوشش آموزش‌های کوتاه‌مدت عمومی و تخصصی قرار می‌گیرند.

شکریان ادامه داد: از این رو معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد البرز همواره در جهت برگزاری دوره های تخصصی برای سازمان های مختلف گام برداشته است.

این مسئول به اشاره به قرارداد منعقد شده با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان فردیس خاطرنشان کرد: براساس این قرارداد ۱۵۰ نفر از کارکنان این سازمان به مدت ۶۰۰۰ نفرساعت تحت آموزش قرار می گیرند.

وی دوره های آموزشی معاون فرماندهی در عملیات، کار در ارتفاع و نجات با طناب، تصادفات جاده ای، نردبان ها و نحوه کارکرد آنها و شناسایی مواد خطرناک را از جمله دوره هایی عنوان کرد که به صورت مجازی از طریق سامانه (امجد) و به صورت حضوری با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونای استان در حال برگزاری می باشد.

کلید واژه ها: دوره آموزشی آتش نشانی تخصصی آموزشی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی


نظر شما :