ویژه برنامه های مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج به مناسبت هفته گرافیک

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۴ کد : ۳۰۴۸۸ عمومی
مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج به مناسبت هفته گرافیک وبینار " پروسه لوگو دیزاین" و "ایده یابی در طراحی پوستر" را برگزار می کند.
ویژه برنامه های مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج به مناسبت هفته گرافیک

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، از زمانی که انسان تصمیم به ارائه یک پیام تصویری گرفت و به زعم خویش از مواد و متریالی که برای همنوعان او مفاهیم مشخص و تا حدودی ثابت داشت استفاده کرد هنر گرافیک آغاز شد و تاکنون نیز با همه پیشرفت‌ها و تغییراتی که داشته ‌است باز هم با همان شیوه به حرکت خود ادامه می‌دهد.

طراحی گرافیک به صورتی که ما امروز می‌شناسیم، تا زمان انقلاب صنعتی یعنی قرن نوزدهم وجود نداشت. در این زمان پیشرفت فنون چاپ و کاغذسازی امکان استفاده از تزئینات و تصاویر بدیع همراه با متن نوشته شده به وجود آمد و نقاشان و هنرمندان گرافیک توانستند نتایج درخشانی در کار خود حاصل کنند.

«هفته گرافیک» هر ساله در اردیبهشت ماه و همزمان با روز جهانی دیزاین با برگزاری برنامه‌های مختلف در سطح کشور همراه است. از این رو مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج نیز برنامه های ویژه ای برای این هفته تدارک دیده است.

یکی از برنامه هایی که به مناسبت هفته گرافیک به همت مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج برگزار می شود وبینار " پروسه لوگو ویزاین است. این وبینار روز شنبه 18 اردیبهشت ماه ساعت 21 با گفت و گوی سجاد فروغی مدیر هنری و مدیرگروه گرافیک مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج و ابوذر محمدی مدیر هنری و طراح گرافیک برگزار می شود.

همچنین وبینار " ایده یابی در طراحی پوستر" روز یکشنبه 19 اردیبهشت ماه ساعت 21 با گفت و گوی سجاد فروغی مدیر هنری و مدیرگروه گرافیک مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج و بابک صفری مدیر هنری و طراح گرافیک برگزار می شود.

علاقمندان می توانند از طریق آدرس www.roytab.ir   به صورت زنده از این وبینارها بهره مند شوند.

کلید واژه ها: هفته گرافیک وبینار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج


نظر شما :