آغاز ثبت نام آزمون سازمان تامین اجتماعی توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی

۰۵ مهر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۶ کد : ۲۳۱۸۶ معاونت آموزشی
ثبت نام آزمون جذب و به کارگیری ۱۴۲۲ نفر برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی آغاز شد.
آغاز ثبت نام آزمون سازمان تامین اجتماعی توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز،  محمود شکریان معاون آموزشی جهاد دانشگاهی البرز از آغاز ثبت نام آزمون سازمان تامین اجتماعی همزمان با سراسر کشور در استان البرز خبر داد و گفت: شـرکت کار و تامین متعلق به سـازمان تامین اجتماعی در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسـانی مورد نیاز در مجموعه های مدیریت درمان تامین اجتماعی و ادارات کل بیمه ای در سـراسـر کشـور، به صـورت قرارداد موقت شرکتی نیرو جذب کند.

وی افزود: آزمون جذب و به کارگیری ۱۴۲۲ نفر برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی در گروه های شغلی بهیار، کمک پرستار(بهدار)، متصدی خدمات اداری(ماشین نویس، بایگان و ...)، منشی پزشکی، متصدی خدمات داروئی(دارویار)، انباردار، متصدی خدمات عمومی(نگهبان) و متصدی خدمات عمومی (راننده آمبولانس) توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار می شود.

شکریان خاطرنشان کرد: ثبت نام این آزمون از پنج شنبه ۳ مهرماه در سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir   آغاز شده  است و به مدت 10 روز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: کارت شرکت در آزمون، از تاریخ ۲۹ مهرماه ۱۳۹۹ برای مشــاهده و پرینت بر روی ســایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت و آزمون نیز روز جمعـه ۲ آبان‌ماه ۱۳۹۹ در تمام مراکز استان ها و با توجه به آمار شرکنندگان، حسـب مورد در برخی از شهرستان ها برگزار می شود.

علاقه مندان برای دریافت دفترچه راهنما می توانند به آدرس https://hrtc.ir/media/documents/Tamin_Registration_Manual.pdf مراجعه کنند.

کلید واژه ها: آزمون استخدامی تامین اجتماعی ثبت نام


نظر شما :