پیام تبریک رئیس جهاد دانشگاهی واحد البرز بمناسبت چهلمین سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی

۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۱ کد : ۲۱۳۷۸ حوزه ریاست
احمدرضا فیروزی رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان البرز طی پیامی چهلمین سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی را تبریک گفت.
پیام تبریک رئیس جهاد دانشگاهی واحد البرز بمناسبت چهلمین سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، در این پیام آمده است:  جهاد دانشگاهی به فرموده مقام معظم رهبری «جزو معدود رویش‌های اصلی خود انقلاب است» و از منظر ایشان «جهاد دانشگاهی فقط یک نهاد نیست، بلکه یک فرهنگ است، یک سمت‌گیری و حرکت است» که گسترش و پایداری و استواری این فرهنگ در جامعه، کشور را به سمت سربلندی و عزت و استقلال حقیقی بیشتر پیش خواهد برد.

و بر پایه همین "فرهنگ" و "سمت‌گیری" و "حرکت" است که این نهاد توسط جهادگران و تلاشگران راستین در سالهای ابتدایی انقلاب شکل گرفت و جوانه زد و رشد کرد و بالید.

اکنون درخت تناور جهاد دانشگاهی با تأسی از شجره طیبه و با مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها و خدامحوری‌های یکایک جهادگران عزیز و سختکوش به دوران بالندگی خود رسیده است و این خود، رسالت و مسئولیت ما را برای حفظ و ارتقاء این فرهنگ دوچندان می‌کند. 

در آستانه چهلمین سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی بر خود فرض می‌دانم این روز را به تمامی جهادگران گرامی واحد استان البرز تبریک عرض کنم. 

امیدوارم جهاد دانشگاهی واحد استان البرز هم‌گام با جهاد دانشگاهی در کشور بتواند با سرمایه ارزشمند نیروهای انسانی خود و بکارگیری ظرفیت‌ها و فرصت‌ها، نقش جهادی و خطیر خود را به خوبی ایفا نماید.

سلامتی، سعادت، سربلندی و توفیقات روزافزون را برای همه همکاران گرانسنگ از خداوند سبحان مسألت می‌نمایم.

کلید واژه ها: ریاست


نظر شما :