از سوی جهاددانشگاهی واحد البرز؛

کتاب «نورو آندوکرینولوژی تولید مثل» منتشر شد

۰۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۷ کد : ۱۹۳۹۸ معاونت فرهنگی
کتاب «نورو آندوکرینولوژی تولید مثل» از سوی مرکز انتشارات جهاددانشگاهی واحد استان البرز وارد بازار نشر شد.
کتاب «نورو آندوکرینولوژی تولید مثل» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد البرز، کتاب «نورو آندو کرینولوژی تولید مثل» با تألیف آندریا سی.گور و ترجمه پروفسور شهربانو عریان و دکتر المیرا بیرامی اعضای هیأت علمی دانشکده علوم زیستی دانشگاه خوارزمی و عادل سالار اسکر کارشناس ارشد دانشگاهی از سوی مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی واحد استان البرز منتشر شد.

در پیشگفتار کتاب«نورو آندو کرینولوژی تولید مثل» آمده است؛ «این کتاب به بررسی دیدگاه‌های پایه در زمینه نورواندوکرینولوژی تولید مثل و بخصوص بررسی نقش هورمون آزادکننده گنادوتروپین (GnRH) در کنترل تولید مثل تدوین شده است. در بخش‌هایی از این کتاب رویکردهای چندجانبه و بین رشته‌ای مطالب گنجانده شده است که برای پژوهشگران بنیادی و همچنین پزشکان مفید خواهند بود. به علاوه تفاوتها و شباهتهای میان گونه‌ها، مطالعات بر روی انسانها و یا اعمال نتایج حاصل از تحقیقات پایه بر روی انسانها مورد بحث قرار گرفته‌اند. فصل آخر این کتاب نیز به ارائه اطلاعاتی در رابطه با مصرف آنالوگهایGnRH  جهت درمان اختلالات تولید مثل از قبیل ناهنجاری‌هایی در تکامل بلوغ و یا ناباروری پرداخته است.»

 این کتاب شامل مقدمه و 10 فصل می‌باشد. هر فصل با نام یکی از ده اسید امینه سازنده مولکول دکاپپتید GnRH نامگذاری شده است.

کتاب « نورو آندو کرینولوژی تولید مثل » در 419 صفحه و با قیمت 45 هزار تومان از سوی مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی واحد استان البرز به چاپ رسیده است و علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب میتوانند با شماره تلفن 34505151-026 و 77503824-021 تماس حاصل نمایند.

کلید واژه ها: فرهنگی


نظر شما :