تداوم آموزش های مجازی جهاد دانشگاهی البرز در زمان شیوع کرونا

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۱ کد : ۱۸۲۳۱ معاونت آموزشی اخبار مهم
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز از برگزاری تمام دوره های آموزشی تخصصی کوتاه مدت به صورت الکترونیکی خبر داد.
تداوم آموزش های مجازی جهاد دانشگاهی البرز در زمان شیوع کرونا

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد البرز، محمود شکریان با اشاره به شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت حضوری، اظهار کرد: مرکز آموزش الکترونیکی جهاددانشگاهی واحد البرز با ایجاد شرایط جدید به منظور پاسخگویی به نیازهای آموزشی فراگیران و با هدف تداوم آموزش ها، ارائه مجازی آموزش‌ های کوتاه مدت را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه تمام دوره های آموزش زبان انگلیسی مراکز کوتاه مدت به صورت مجازی در حال پیگیری هستند، گفت: علاوه بر این، دوره های تخصصی زبان شامل مکالمه، گرامر، فنون ترجمه و ...  و نیز آشنایی با مهارت ریدینگ در آزمون آیلتس، آموزش زبان های فرانسه، آلمانی و ترکی و در گروه فنی و مهندسی دوره های آموزشی word، Excel و Access  نیز برنامه ریزی شده است.

شکریان تصریح کرد: درخصوص برگزاری دوره های آموزشی گروه علوم پزشکی از جمله تکنسین داروخانه و دستیار کنار دندانپزشک نیز برنامه ریزی هایی انجام شده است تا مطالب به صورت مجازی به فراگیران ارائه شود.

وی از برگزاری کارگاه های مختلف به صورت وبینار خبر داد و گفت: کارگاه های آموزشی تحلیل بنیادی بورس اوراق بهادار، آشنایی با نرم افزارهای معاملاتی بورس اوراق بهادار، تحلیل تکنیکال بورس اوراق بهادار از جمله دوره های آموزشی است که با توجه به نیاز روز جامعه برنامه ریزی شده تا متقاضیان بتوانند از  مطالب ارائه شده در این کارگاه ها بهره مند شوند.

وی همچنین از برگزاری کارگاه های آموزشی مبانی فرهنگی و هنر کاربردی، اصول و فنون مذاکره، مربیگری مهدکودک، قصه گویی به کودکان، آموزش مفاهیم دینی و اجتماعی به کودکان، کارگاه آموزشی رهایی از خاطرات منفی، کارگاه آموزشی کنترل خشم کودکان و نوجوانان و ... در حوزه علوم انسانی و روانشناسی و برگزاری دوره های مجازی ویژه شهرداری های استان در حوزه آموزش ضمن خدمت کارکنان دولت به صورت وبینار در مرکز آموزش الکترونیکی جهاد دانشگاهی واحد البرز خبر داد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد البرز افزود: برای کلیه دوره‌های آموزشی تخصصی کوتاه مدت به صورت مجازی برای ترم بهار 10 تا 30 درصد تخفیف برای فراگیران درنظر گرفته شده است.

شکریان تصریح کرد: دوره های آموزش مجازی از طریق سامانه مدیریت آموزش های مجازی جهاددانشگاهی استان البرز به آدرس alborzacecr.ir   برگزار می شود و علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02633149 تماس حاصل نمایند.

کلید واژه ها: معاونت آموزشی


نظر شما :