کارگاه آموزش کاربردی اسکرام در البرز برگزار شد

۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۷ کد : ۱۶۳۲۶ تجاری سازی فناوری و اشتغال
کارگاه دو روزه آموزش کاربردی اسکرام توسط معاونت آموزشی و دفتر تجاری سازی و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی واحد استان البرز برگزار شد.
کارگاه آموزش کاربردی اسکرام در البرز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان البرز، ابوالحسن قاسم پور مدیر دفتر تجاری سازی و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی واحد البرز درخصوص برگزاری این کارگاه اظهار کرد: اسکرام (Scrum) محبوب ترین چارچوب مدیریت پروژه بصورت چابک است که تحویل پروژه را در زمان مقرر،  با کیفیتی مطلوب و قیمتی مناسب تضمین می‏کند.

وی افزود:  با این چارچوب مدیر پروژه در هر لحظه با یک نگاه به بورد پروژه، از وضعیت پیشرفت پروژه و مشکلات و تهدید های احتمالی آن مطلع می شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از کسب و کارهای نوین از ابزار اسکرام استفاده می کنند، ادامه داد: روند روبه رشد استفاده و کاربرد اسکرام در دنیا به گونه ای است که در حال حاضر مشهورترین شرکت های مخابراتی، تحقیقاتی و نرم افزاری دنیا جهت موفقیت پروژه های خود از آن استفاده می کنند.

قاسم پور با اشاره به اینکه مخاطبین این کارگاه آموزشی فعالان عرصه فناوری اطلاعات هستند، گفت:  از مراکز رشد و نوآوری، پارک های علم و فناوری و شتاب دهنده ها جهت حضور در این کارگاه دعوت به عمل آمده است تا بتوانند از مزایای این دوره بهره مند شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این کارگاه توسط معاونت آموزشی و دفتر تجاری سازی و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی واحد استان البرز و با همکاری سازمان فناوری و اطلاعات ایران در حال برگزاری است.

گفتنی است، این کارگاه به مدت 16 ساعت 30 بهمن و 1 اسفند ماه در سالن همایش مرکز آموزش های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی در حال برگزاری است.

لازم به ذکر است در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهینامه اعطا خواهد شد.

کلید واژه ها: اشتغال


نظر شما :