از سوی مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی البرز؛

کتاب «علم منطقه‌ای» منتشر شد

۰۲ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۰:۵۳ کد : ۱۵۳۶۹ عمومی
کتاب «علم منطقه‌ای» از سوی مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی واحد استان البرز منتشر شد.
کتاب «علم منطقه‌ای» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان البرز،  کتاب «علم منطقه‌ای» تألیف ژرژ بنکو با ترجمه دکتر مرتضی طلاچیان، استادیار دانشکده عمران، معماری و هنر و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاداسلامی علوم تحقیقات از سوی مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی واحد استان البرز منتشر شد.

در مقدمه کتاب «علم منطقه‌ای» آمده است،«علم منطقه‌ای یکی از جدیدترین شاخه‌های علوم اجتماعی و اقتصادی است مسائل گوناگونی سبب پیدایش آن شده است، مسائلی که روش‌های سنتی علوم موجود به نحو مناسبی نمی‌توانستند پاسخگوی آن باشند. این علم جدید، حاوی تئوری های متعدد، روشها، تکنیک ها و مفاهیمی است که تحقیقات موجود را غنی‌تر ساخته است. رشته‌ای است در تقاطع دیگر علوم، در گذرگاه علوم اقتصاد، جغرافیا، جامعه شناسی، علوم سیاسی، حقوق، شهرسازی و حتی انسان شناسی قرار دارد، اساساً دخالت انسان بر روی سرزمین را مورد برسی قرار می دهد.»

کتاب «علم منطقه‌ای» در پنج فصل با عناوین «علم منطقه‌ای، چرایی و چگونگی»، «اقتصاد در فضا پیش از علم منطقه‌ای»، «علم منطقه‌ای در گذار از هزاره»، «سیر تکاملی؛ روش‌ها و تکنیک‌ها» و «توسعه علم منطقه‌ای» تدوین شده است.

کتاب « علم منطقه‌ای » در ۱۲۹صفحه و با قیمت ۲۰هزار تومان از سوی مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی واحد استان البرز به چاپ رسیده است و علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب میتوانند با شماره تلفن ۳۴۵۰۵۱۵۱-۰۲۶ و ۷۷۵۰۳۸۲۴-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

کلید واژه ها: انتشارات


نظر شما :