برای نخستین بار برگزار می شود؛

دوره آموزشی سازه های چوب و رزین ـ وودگلس و دایموندگلس در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی البرز

۱۰ دی ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۶ کد : ۱۴۷۳۰ عمومی
دوره آموزشی سازه های چوب و رزین ـ وودگلس و دایموندگلس توسط مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز برگزار می شود.
دوره آموزشی سازه های چوب و رزین ـ وودگلس و دایموندگلس در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی البرز

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی البرز، محسن داورپناه، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی با اعلام این خبر افزود: این دوره برای نخستین بار در این مرکز برگزار می شود و آموزش تلفیق چوب و تکنیک ابستره و مواد رزین اپوکسی به همراه آموزش انواع قالب گیری ها برای ساخت انواع میز، کانتر آشپزخانه، میزهای جلو مبلی به صورت اجرایی و عملیاتی ارائه خواهد شد.

وی گفت: تکنیک ابستره رزین اپوکسی و اکرلیک که این روزها بسیار مرسوم شده است به هنری گفته می شود که کاملا ذهنی و به دور از واقعیت بوده و اثری از رئالیسم در آن دیده نمی شود و به دلیل اینکه در کارهای ابستره رنگ ها اتفاقی در کنار هم قرار می گیرند، این کارها ارزش هنری خاصی به خود می گیرند که امکان خلق اثر دیگر شبیه آن ها وجود ندارد.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اظهار کرد: این دوره به دانشجویانی که دنبال کسب مهارت و درآمد هستند، کمک می کند در مدت زمان بسیار کوتاه با این مهارت ثروت آفرین آشنا شده و محصولات خود را وارد بازار کنند.

وی خاطرنشان کرد: در برگزاری این دوره تلاش خواهد شد تا شرکت کنندگان توانایی راه اندازی کارگاه خانگی خود را با حداقل سرمایه کسب کنند.

علاقمندان جهت ثبت نام در این دوره آموزشی و کسب اطلاعات بیشتر به دفتر فرهنگی مراجعه کرده یا با شماره 02632543790تماس حاصل نمایند. همچنین ثبت نام برای عموم دانشجویان دانشگاه های استان البرز آزاد است و تاریخ برگزاری این دوره به زودی اعلام خواهد شد.

کلید واژه ها: علمی کاربردی


نظر شما :