با حمایت دفتر تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی البرز؛

طرح آسان کردن ارائه خدمات به سالمندان بعنوان ایده برتر هفته پژوهش البرز انتخاب شد

۲۳ آذر ۱۳۹۸ | ۱۴:۴۴ کد : ۱۴۰۸۳ اخبار مهم تجاری سازی فناوری و اشتغال
مدیر دفتر تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی البرز از فعالیت یک استارتاپ در استان برای آسان کردن ارائه خدمات به سالمندان خبر داد و گفت: این طرح به عنوان ایده برتر هفته پژوهش استان البرز انتخاب شد.
طرح آسان کردن ارائه خدمات به سالمندان بعنوان ایده برتر هفته پژوهش البرز انتخاب شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان البرز، ابوالحسن قاسمپور با اشاره به فعالیت یک استارتاپ در استان برای آسان کردن ارائه خدمات به سالمندان گفت: این استارتاپ مرداد امسال در رویداد استارتاپی‌ای که در اتاق بازرگانی البرز برگزار شد؛ موفق به کسب رتبه دوم در میان گروه‌های دیگر شد.

وی با اشاره به حمایت دفتر تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی البرز از این استارتاپ ادامه داد: اتاق بازرگانی البرز در آکادمی استارت آپ اتاق بازرگانی فضایی در اختیار این تیم قرار داد تا بتوانند طرح و ایده خود را به مرحله بازار و تجاری سازی برسانند.

وی با اشاره به هدف استارتاپ جویار اضافه کرد: این استارتاپ در فاز اول اهدافی چون دسترسی سالمندان به خدمات مختلفی چون خرید از فروشگاه هایی که محصولات مورد نیاز آنها را به فروش می رسانند؛ مراجعه به پزشکان متخصص؛ دریافت خدمات پرستاری و مراقبتی و ... را دنبال می کند.

 قاسم پور تاکید کرد: در فاز دوم هم به دنبال جزئی تر کردن تمامی خدماتی است که در فاز اول ارایه می شود با این تفاوت که در فاز دوم این خدمات به صورت داوطلبانه ارایه می شود. افراد می توانند خدمات خود را ذخیره نمایند و در ایام نیاز از آن بهره‌مند شوند.

این مسئول گفت: این استارتاپ فعلا در مرحله بازارسازی قرار دارد و نمونه و سمپلی از آن وجود ندارد.

وی تصریح کرد: ما در دفتر تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاددانشگاهی البرز به دنبال آن هستیم که در کنار سایت و بازار؛ دستگاه های هوشمندی ایجاد کنیم که اپلیکشن جویار برای ارایه خدمات بر روی آن نصب شود تا از طریق آن امور مربوط به پایش سلامت جامعه هدف را به انجام برساند.

مسئول خدمات تسهیلگری اتاق بازرگانی البرز در پایان با تقدیر از حمایت اتاق بازرگانی که فضای راه اندازی این استارتاپ را در اختیار گروه جویار قرار داده است، افزود: به جز حمایت سخت افزاری؛ اتاق بازرگانی زمینه ارتباط این گروه با دستگاه هایی از جمله بهزیستی که به سالمندان خدمات ارایه می‌دهند را فراهم کرده است.

کلید واژه ها: اشتغال


نظر شما :