مرکز علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی البرز در مرحله تکمیل ظرفیت دانشجو می‌پذیرد

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی البرز از آغاز پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت ورودی مهرماه خبرداد.
۰۲ آذر ۱۳۹۸ | ۰۸:۱۹ کد : ۱۳۳۸۲ معاونت آموزشی اخبار مهم
محسن داورپناه، در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت ورودی مهرماه از امروز، ۳۰ آبان آغاز و به مدت محدود ادامه دارد.
مرکز علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی البرز در مرحله تکمیل ظرفیت دانشجو می‌پذیرد

وی با اشاره به تعداد دانشجویان این مرکز، افزود: هم اکنون ۱۴۰۰ دانشجو در رشته‌های نقاشی، عکاسی، معماری، انیمیشن، سینما و آی تی در مقاطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز تحصیل می‌کنند.

این مسئول با اشاره به شرایط ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت، گفت: با ابلاغ آیین‌نامه پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت در ورودی مهرماه، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی و ارائه مدارک مورد نیاز از جمله کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، ۶ قطعه عکس، آخرین مدرک تحصیلی، دیپلم، پیش دانشگاهی و یا کاردانی و کارت پایان خدمت برای پسران نسبت به تکمیل پرونده و ثبت‌نام اقدام کنند.

داورپناه تصریح کرد: پذیرش دانشجو در این مرکز بدون کنکور و براساس شرط معدل آخرین مدرک تحصیلی صورت می‌گیرد.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی البرز با اشاره به اینکه برای دانشجویانی که در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرفته و وارد دانشگاه می‌شوند کلاس‌های آموزشی فشرده برگزار می‌شود، گفت: باتوجه به اینکه هشت هفته از آغاز سال تحصیلی جدید می‌گذرد، برای جبران عقب ماندگی تحصیلی دانشجویانی که در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرفته می‌شوند کلاس و دوره‌های آموزشی فشرده برگزار خواهد شد تا این دانشجویان نیز از لحاظ دانش و بار علمی به دانشجویان ورودی مهرماه برسند.

این مسئول در ادامه با تاکید براینکه مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی البرز یکی از مراکز علمی شاخص استان است، گفت: این مرکز هم از لحاظ زیرساخت و امکانات آموزشی و هم از لحاظ دانش و تخصص اساتید جز بهترین مراکز استان به شمار می‌آید و می‌توان گفت اساتید این مرکز نه تنها در سطح البرز بلکه در سطح بین‌المللی نیز مطرح هستند و سابقه درخشانی دارند.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت این مرکز می‌توانند به آدرس کرج- میدان مهران- خیابان ندای شمالی- گلستان ششم، مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی البرز مراجعه کنند.


نظر شما :