با حکم رئیس جهاد دانشگاهی کشور؛

احمدرضا فیروزی به‌عنوان رییس جهاد دانشگاهی استان البرز منصوب شد

۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۹:۴۷ کد : ۱۱۲۹۲ حوزه ریاست اخبار مهم
طی حکمی از سوی دکتر حمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی کشور، احمدرضا فیروزی به عنوان رییس جهاد دانشگاهی واحد استان البرز منصوب شد.
احمدرضا فیروزی به‌عنوان رییس جهاد دانشگاهی استان البرز منصوب شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی البرز، رییس جهاد دانشگاهی با حکمی احمدرضا فیروزی را برای مدت دو سال به‌عنوان رییس جهاد دانشگاهی واحد استان البرز منصوب کرد.

 

در متن حکم دکتر سید حمیدرضا طیبی آمده است:

«ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شایسته جنابعالی، به موجب این ابلاغ، برای مدت دو سال به سمت «رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان البرز» منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و همکاری و همدلی همه جهادگران عزیز در انجام وظایف محوله و توسعه کمّی و کیفی فعالیت‌های آن واحد موفق باشید.»

 

گفتنی است، وی پیش ‌از این به‌عنوان سرپرست این واحد فعالیت داشته است و همچنین مسئولیت‌هایی همچون «معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز»، «معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد خوارزمی» و «مدیر دفتر تجاری سازی و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی واحد خوارزمی» را در کارنامه کاری خود دارد.

انتخاب به‌عنوان جهادگر نمونه کشوری در سال 1395، معاون برتر فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور در سال 1388، مدیر برتر دفاتر تجاری‌سازی و اشتغال جهاد دانشگاهی کشور در سال 1385 از جمله سوابق مدیریتی وی می‌باشد.

کلید واژه ها: احمدرضا فیروزی


نظر شما :