به همت جهاددانشگاهی؛

آزمون استخدامی آتش نشانی استان البرز برگزار شد

۱۹ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۶ کد : ۱۰۵۱۲ معاونت آموزشی اخبار مهم
رئیس مر‌کز آزمون جهاددانشگاهی استان البرز گفت: آزمون استخدامی مشاغل آتش نشانی استان، همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
آزمون استخدامی آتش نشانی استان البرز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان البرز، احمدرضا فیروزی رئیس مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان البرز اظهار کرد: این آزمون از ساعت 9 صبح جمعه 18 مرداد همزمان با سراسر کشور در دانشگاه خوارزمی و پیام نور کرج برگزار شد که طی آن چهار هزار و ۴۱3 نفر با هم رقابت کردند.

وی با اشاره به اینکه سهمیه استان البرز در این آزمون استخدامی ۱۸۰ نفر است، ادامه داد: در مجموع از این تعداد ۵۴۰ نفر یعنی سه برابر ظرفیت، پذیرفته و به مرحله عملی راه می‌یابند.

این مسئول تصریح کرد: بعد از برگزاری آزمون عملی، 92 نفر در پست آتش‌نشان و 88 نفر نیز در پست راننده آتش‌نشان استخدام می‌شوند.

رئیس جهاد دانشگاهی البرز گفت: در مجموع 280 نفر عوامل اجرایی برای برگزاری این آزمون به کار گرفته شدند که در دانشگاه خوارزمی و پیام نور کرج در قالب مراقب، رابط، تطبیق عکس و ... ایفای نقش کردند.

وی با بیان اینکه این آزمون به خوبی برگزار شد و شرکت کنندگان در کمال آرامش روانی و در فضایی مطلوب به سوالات پاسخ دادند، توضیح داد: این دومین آزمونی است که جهاد دانشگاهی وظیفه برگزاری آن را به عهده گرفته و اولین بار در اواخر سال گذشته، برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی سراسر کشور با پنج هزار و 400 شرکت کننده به جهاد دانشگاهی سپرده شده بود که به خوبی از عهده انجام آن برآمد.

فیروزی اظهار کرد: از آنجایی‌که جهاد دانشگاهی در سطح کشور و به صورت شبکه ای در تمامی استان‌ها فعالیت دارد، سال‌هاست در حوزه برگزاری دروه‌های آموزشی تخصصی کوتاه مدت و بلند مدت و برگزاری برخی آزمون‌ها تجربه کسب کرده و در این بخش توانایی خاصی دارد و همین تجربه و توان باعث شده برگزاری این آزمون را به عهده بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نگاه‌های جهاد دانشگاهی این است که متناسب با فرصت‌ها و خلأهای موجود در جامعه ورود کند و خدمات مناسبی را در حوزه‌های مختلف ارائه دهد.

کلید واژه ها: آزمون استخدامی آتش نشانی


نظر شما :