پیام سرپرست جهاد دانشگاهی استان البرز به مناسبت روز خبرنگار

۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۲ کد : ۱۰۴۴۰ حوزه ریاست عمومی
سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان البرز به مناسبت فرا رسیدن "هفدهم مردادماه؛ روز خبرنگار"، با صدور پیامی فرا رسیدن این روز را به فعالان و کوششگران عرصه رسانه و خبر تبریک گفت.
پیام سرپرست جهاد دانشگاهی استان البرز به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان البرز، در پیام احمدرضا فیروزی به مناسبت روز خبرنگار آمده است:

 

پیشروان راستین عرصه رسانه این رکن چهارم دموکراسی - با مجاهدات خود همواره قدم در راه روشنگری و آگاهی‌بخشی جامعه گذاشته و راه توسعه جامعه را هموار کرده‌اند.

به راستی، خبرنگاران و اصحاب راستین رسانه‌اند که با الهام از « نون والقلم و ما یسطرون» در عرصه روشنگری، هماره پرتو می‌افشانند و جان‌فشانی می‌کنند. نامشان با خبر گره خورده است و جامعه، آگاهی‌اش به تلاش آنها مدیون است. آنها خبرنگارانِ وادیِ خطیرِ اندیشه و معرفت، و راویانِ آگاهی و آزادی‌اند.

این جانب به نمایندگی از جهاد دانشگاهی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم و آگاهی به ویژه شهیدان محمود صارمی، حسن قریب، اسماعیل عمرانی و ...، از تعامل سازنده و تلاش‌های ارزشمند خبرنگاران و همکار رسانه‌ای در بازتاب اخبار و رویدادهای حوزه‌های فرهنگی و دانشگاهی قدردانی کرده، فرا رسیدن روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران متعهد، تلاشگر و سختکوش تبریک می‌گویم و از خداوند سبحان توفیقات روزافزون این عزیزان را خواستارم.

امید که با حضور این سفیران عرصه‌های آگاهی، استان البرز همواره در مسیر تعالی و توسعه گام بردارد.


نظر شما :