سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی البرز منصوب شد.

۰۸ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۰۲ کد : ۱۰۰۶۲ عمومی
سرپرست جهاد دانشگاهی استان البرز در حکمی، محمود شکریان را به عنوان سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی البرز منصوب کرد.
سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی البرز منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، در این حکم آمده است:

نظر به شایستگی، تجارب و توانمندی‌های جناب‌عالی و با عنایت به موافقت ریاست محترم جهاد دانشگاهی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز» منصوب می‌شوید .

إن شاء الله با توکل بر خداوند متعال و همفکری، هم‌افزایی و همراهی مجدانه همکاران حوزه معاونت آموزشی واحد با برنامه‌ریزی جامع و بهره‌گیری از فرصت‌های بیرونی و ظرفیت‌های سازمانی در انجام وظایف محوله و توسعه کمّی و کیفی فعالیت‌ها موفق و سربلند باشید .

انتظار می‌رود با بهره‌گیری از تجارب معاونان محترم سابق آموزشی واحد، معاون و مدیران کل محترم آموزشی جهاد دانشگاهی و ارتباط مستمر و مؤثر با مراکز، سازمان‌ها و دستگاه‌ها، اهتمام خویش را در پیشبرد اهداف آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز مصروف دارید.

گفتنی است سرپرست جهاد دانشگاهی البرز در نامه‌ای جداگانه از زحمات منیره سهرابی، معاون آموزشی پیشین جهاد دانشگاهی البرز هم قدردانی کرد.

در متن این نامه آمده است:

بدین وسیله مراتب سپاس و تقدیر خود و همکاران را به خاطر تلاش‌های صادقانه سرکار عالی در طول مدت تصدی مسئولیت «معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز» اعلام می‌دارد .

اکنون که مقرر است در سنگر دیگری از این نهاد مقدس به ارائه خدمت بپردازید، رجاء واثق دارد همچون گذشته به عنوان یک جهادگر شایسته، همکاران جهاد دانشگاهی واحد را از توانمندی‌ها و تجارب خود بهره‌مند خواهید کرد .

امید است با اتکال به خداوند سبحان، همواره در ادامه مسیر خدمت و زندگی موفق و سربلند باشید .

کلید واژه ها: معاونت آموزشی محمود شکریان


نظر شما :