متقاضیان ثبت نام در آزمون استخدامی آتش‌نشانی تا ۱۸ تیرماه فرصت دارند

۰۱ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۹:۱۰ کد : ۹۹۶۹ معاونت آموزشی
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری البرز گفت: متقاضیانی قادر به ثبت نام تا روز ۱۹ تیرماه هستند که حداکثر تا ساعت ۲۴ روز ۱۸ تیرماه اقدام به اخذ رسید پرداخت هزینه کرده باشند.
متقاضیان ثبت نام در آزمون استخدامی آتش‌نشانی تا ۱۸ تیرماه فرصت دارند

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه البرز، مهندس حسن فلاح پور در نشست خبری

که با احمدرضا فیروزی رئیس مرکز آزمون و سرپرست جهاددانشگاهی استان البرز برگزار شد، اعلام کرد: ثبت نام آزمون استخدامی آتش‌نشانی‌های کشور از تاریخ 10 تیرماه در سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس hrtc.ir آغاز شده و 19 تیرماه آخرین فرصت ثبت نام در این آزمون است.

وی با بیان اینکه قرار است تعداد 180 نفر از طریق آزمون تئوری و عملی جذب شوند، افزود: از این تعداد 92 نفر در پست آتش‌نشان و 88 نفر هم در پست راننده آتش‌نشان استخدام می‌شوند.

فلاح پور تصریح کرد: متقاضیان تا پایان روز چهارشنبه 19 تیرماه برای ثبت‌نام فرصت دارند و آزمون هم ساعت 9 صبح روز جمعه 18 مرداد ماه در دانشگاه خوارزمی برگزار خواهد شد.

تلاش برای برگزاری آزمون سالم، عادلانه و رقابتی

در ادامه   سرپرست جهاددانشگاهی استان البرز نیز با بیان اینکه تا پایان 16 تیرماه (هفتمین روز ثبت نام) تعداد 2 هزار و 863 نفر از استان البرز در این آزمون ثبت نام کرده اند، عنوان کرد: از این تعداد 2 هزار و 200 نفر جزو سهمیه آزاد و مابقی، جزو سایر سهمیه‌ها هستند.

احمدرضا فیروزی گفت: تلاش خواهیم کرد این آزمون استخدامی به بهترین شکل و در فضایی عادلانه، سالم و رقابتی برگزار شود.

رئیس مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان البرز افزود: در این چند روز باقیمانده، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز آزمون جهاددانشگاهی برای شرکت در آزمون ثبت نام کنند و پیش‌بینی می‌شود آمار ثبت‌نامی افزایش داشته باشد.

گفتنی است متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی آتش‌نشانی می‌توانند با مراجعه به سامانه جهاد دانشگاهی (اینجا) برای دریافت دفترچه راهنما و ثبت نام در آزمون کتبی اقدام کنند.

کلید واژه ها: آزمون استخدامی آتش نشانی


نظر شما :