دفتر خبرگزاری ایسنا منطقه البرز در پردیس کشاورزی دانشگاه تهران راه‌اندازی شد

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۸:۵۴ کد : ۶۸۹۳ معاونت فرهنگی ایسنا
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان البرز، احمدرضا فیروزی ظهر امروز ۱۴ اردیبهشت ماه در حاشیه گشایش دفتر خبرگزاری ایسنا در پردیس کشاورزی دانشگاه تهران گفت: خبرگزاری دانشجویان ایران با هدف انعکاس تمامی صداها به ویژه دانشگاهیان و پیوند بین نظام، نخبگان و مردم تأسیس شده تا با فعالیت خبری در تمامی موضوعات زمینه جامعه پذیری و رشد سیاسی – اجتماعی دانشجویان را فراهم سازد.
دفتر خبرگزاری ایسنا منطقه البرز در پردیس کشاورزی دانشگاه تهران راه‌اندازی شد

سرپرست جهاددانشگاهی واحد استاد البرز گفت: خبرگزاری دانشجویان ایران با هدف ایفای نقش دانشجویان در توسعه کشور، زمینه جامعه‌پذیری و رشد سیاسی - اجتماعی دانشجویان را فراهم می‌سازد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان البرز، احمدرضا فیروزی ظهر امروز 14 اردیبهشت ماه در حاشیه گشایش دفتر خبرگزاری ایسنا در پردیس کشاورزی دانشگاه تهران گفت: خبرگزاری دانشجویان ایران با هدف انعکاس تمامی صداها به ویژه دانشگاهیان و پیوند بین نظام، نخبگان و مردم تأسیس شده تا با فعالیت خبری در تمامی موضوعات زمینه جامعه پذیری و رشد سیاسی اجتماعی دانشجویان را فراهم سازد.

وی افزود: ارتقای معرفت رسانه‌ای در جامعه و تحقق شعارهای «ایران به روایت ایران» و «جهان به روایت ایران» از آرمان‌های خبرگزاری و سرمایه اصلی ایسنا دانشجویان انقلابی، شجاع، تلاشگر و خلاق است.

فیروزی یادآور شد: خبر برای یک جامعه نقش حیاتی و آگاهی بخشی دارد و انعکاس اخبار در یک جامعه به ویژه در محیط دانشگاهی منجر به گسترش سطح بینش افراد آن جامعه خواهد شد.

سیدحسین گلدانساز، رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران نیز با اشاره به آغاز فعالیت خبرگزاری دانشجویان ایران در این مجموعه گفت: حضور خبرگزاری ایسنا که سابقه طولانی و روشنی دارد می‌تواند در انعکاس دستاوردهای علمی و اخبار فرهنگی، اجتماعی و سیاسی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی موثر باشد.

گلدانساز گفت: ما به عنوان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران از انعکاس اخبار علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی که در این مجموعه وجود دارد استقبال می‌کنیم و به دنبال این هستیم که این اخبار چه در سطح استان و چه در سطح کشور گسترش پیدا کند.

وی  افزود: چنین ارتباطاتی از جهات مختلف به نفع ماست و به آن علاقه داریم چون دیگران می‌توانند از نقاط قوت ما استفاده کنند و برای رفع نقاط ضعف هم می‌توانیم از نظرات دیگران استفاده کنیم و به عنوان بخشی از دانشگاه تهران در صدد رفع آن برآییم.

گلدانساز در پایان خاطرنشان کرد: در این مجموعه کارهای علمی خوبی صورت می‌گیرد اما ممکن است خوب منعکس نشود به همین دلیل علاقه داریم این تحقیقات در سطح استان، دانشگاه‌ها و کشور منعکس شود تا مورد استفاده بخش خصوصی و دیگران قرار گیرد از همین روز حضور خبرگزاری ایسنا که سابقه طولانی و روشنی دارد می‌تواند در این موضوع موثر واقع شود.

گفتنی است با آغاز فعالیت ایسنا در کرج در سال 78، پوشش اخبار و رخدادهای مهم کرج و سپس استان البرز در حوزه‌های مختلف علمی، دانشگاهی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، سیاسی و... طی دو دهه اخیر استمرار و همواره سعی داشته در کنار پوشش اخبار و رویدادهای مهم استان و منطقه، به انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات مردم و نیز نخبگان، اندیشمندان و صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف بپردازد.

ایسنا البرز در حال حاضر در دانشگاه خوارزمی، ستاد جهاد دانشگاهی در آزادگان و پردیس کشاورزی دانشگاه تهران دارای دفتر است.


نظر شما :