آزمون جامع کارکنان شورای حل اختلاف و داوری و میانجیگری در البرز برگزار شد

۰۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۹ کد : ۵۴۳۲۰ معاونت آموزشی اخبار مهم
آزمون جامع کارکنان شورای حل اختلاف و داوری و میانجیگری در البرز جمعه ۵ اسفند ماه برگزار شد.
آزمون جامع کارکنان شورای حل اختلاف و داوری و میانجیگری در البرز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز،  محمود شکریان معاون آموزشی جهاد دانشگاهی البرز با اعلام برگزاری آزمون جامع کارکنان شورای حل اختلاف و داوری و میانجیگری در استان اظهار کرد: در این آزمون که به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد، در استان البرز 343 نفر شرکت کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه در این آزمون ها دانش آموختگان رشته های حقوق، فقه و اصول و معارف اسلامی، علوم اجتماعی، جامعه شناسی و علوم تربیتی و طلاب دینی شرکت کردند، خاطرنشان کرد: نتایج آزمون تا پایان اسفند ماه سال جاری از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir اعلام می شود.

شکریان افزود: هدف از آزمون جامع کارکنان شورای حل اختلاف، ارزیابی سطح علمی کارکنان شورای حل اختلاف است که باید حداقل، موفق به اخذ معدل ۱۲ گردند.

وی افزود: متقاضیان برای اخذ پروانه و مجوز تأسیس موسسات داوری و میانجیگری در این آزمون شرکت کردند؛ موسسات داوری، در امور حقوقی و موسسات میانجیگری در امور کیفری به حل و فصل دعاوی خواهند پرداخت.

کلید واژه ها: آزمون حل شورای حل کارکنان شورای حل حل اختلاف کارکنان کارکنان شورای کارکنان شورای حل اختلاف موسسات میانجیگری


نظر شما :