برگزاری اختتامیه مرحله استانی ششمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای

۰۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۳ کد : ۴۱۶۹۵ معاونت فرهنگی
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز از برگزاری مرحله استانی اختتامیه ششمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای در روز سه شنبه ۳ اسفند خبر داد.
برگزاری اختتامیه مرحله استانی ششمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، سعید قاسمی جیردهی گفت: مسابقات ملی پایان نامه سه‌دقیقه‌ای هر ساله به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و معاونت‌های فرهنگی سراسر کشور برگزار می‌شود و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد البرز  نیز چهارمین سال پیاپی است که این مسابقات را برگزار می‌کند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات 20 تن از دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاههای استان شرکت نموده اند. سازمانها و نهادهایی مانند سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت نیرو، راه و شهرسازی، شهرداری، پدافند غیرعامل، مرکز تحقیقات مسکن و شهرسازی، سازمان زمین شناسی، سازمان مدیریت بحران، سرمایه گذاران محصولات آرایشی و بهداشتی، روسای بیمارستانها و سایر سرمایه گذاران در حوزه‌های متنوع صنعتی و پژوهشی می‌توانند برای اطلاع از ایده ها و دستاوردهای پژوهشی شرکت کنندگان، این مسابقات را به صورت مجازی دنبال کنند.

قاسمی جیردهی یادآور شد: این مسابقات با هدف ترویج انجام طرح های پژوهشی کاربردی، آشنایی با طرحهای پژوهشی انجام شده و ایجاد ارتباط بی واسطه میان دانش آموختگان و صاحبان صنایع و تقویت ارتباط دانشگاه با سرمایه گذاران و افزایش مهارتهای ارتباطی شرکت کنندگان برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: مرحله استانی ششمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای روز سه شنبه 3 اسفند از ساعت 9 برگزار می شود و علاقمندان برای مشاهده این دوره از مسابقات می‌توانند از لینک کارگاه:  http://amjad.jde.ir/alborz با نام جلسه ششمین دوره مسابقات ملی پایان نامه 3 دقیقه ای و رمز عبور: jahad شرکت نمایند.

کلید واژه ها: مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای


نظر شما :