ثبت‌نام آزمون استخدامی قوه قضاییه در البرز برای جذب ۳۶۲ نفر آغاز شد

۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۵:۴۰ کد : ۴۱۳۶۵ معاونت آموزشی اخبار مهم
رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان البرز از برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه توسط جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت: در استان البرز قرار است این آزمون برای جذب ۳۶۲ نفر برگزار شود.
ثبت‌نام آزمون استخدامی قوه قضاییه در البرز برای جذب ۳۶۲ نفر آغاز شد

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، احمدرضا فیروزی روز سه شنبه ۱۹ بهمن ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز نام نویسی برای شرکت در آزمون استخدامی قوه قضاییه از امروز، گفت: فرصت ثبت نام برای متقاضیان تا روز پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

فیروزی ادامه داد: در این آزمون استخدامی قرار است ۹۶۰۰ نفر به صورت پیمانی در ۱۵ رسته‌ تقریر نویس، حسابدار، کاردان اقدامات تأمینی و تربیتی، کاردان حراست، کارشناس آمار، کارشناس امور اداری، کارشناس برنامه ریزی، کارشناس تأسیسات، کارشناس حقوقی، کارشناس شبکه، ماشین نویس، متصدی امور دفتری، مددکار اجتماعی، مسئول ابلاغ و اجرا و مسئول خدمات مالی در دادگستری‌های کل استان‌های کشور استخدام شوند که سهم البرز از این تعداد ۳۶۲ نفر است.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی  https://hrtc.ir/  انجام می‌شود و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به این سایت مراجعه کنند.

کلید واژه ها: آزمون قوه قضاییه


نظر شما :