قدردانی رئیس جهاد دانشگاهی البرز از نقاش البرزی در زمره ۵۰۰ هنرمند برتر دنیا

۳۰ آذر ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۵ کد : ۳۹۳۵۰ عمومی
رئیس جهاد دانشگاهی البرز از هنرمند نقاش و مدیر گروه رشته نقاشی دانشگاه جامع علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی البرز که در زمره ۵۰۰ هنرمند برتر دنیا در سال ۲۰۲۱ قرار دارد، تقدیر کرد.
قدردانی رئیس جهاد دانشگاهی البرز از نقاش البرزی در زمره ۵۰۰ هنرمند برتر دنیا

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، احمدرضا فیروزی در این خصوص اظهار داشت:  استاد شهریار احمدی از اساتید خوشنام و متبحر نقاشی است که دو دهه همکاری تنگاتنگی در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی البرز داشته و امسال جزو  ۵۰۰ هنرمند برتر دنیا قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه امسال در کل پنج هنرمند از کشور موفق به کسب چنین رتبه‌ای شده‌اند، اظهار کرد: بودن یک هنرمند از البرز در بین برترین‌ها باعث افتخاری برای کشور و استان است.

وی ادامه داد: این هنرمند در زمینه پرورش دانشجویان نقاشی نیز فعالیت‌های ارزنده‌ای داشته است.

فیروزی ضمن قدردانی از این هنرمند ارزنده گفت: امیدواریم از ظرفیت چنین هنرمندی در استان و کشور برای ارتقا هنر نقاشی استفاده شود.

گفتنی است، «آرت‌پرایس» -مهم‌ترین مرجع مارکت هنر جهان- در کنار «فیاک» موسسه نمایشگاه‌های بین‌المللی پاریس- در گزارش تازه‌شان که متر و معیاری مهم برای تحلیل و بررسی وضعیت هنر معاصر جهان، از دو بُعد اقتصادی و هنری است، اسامی ۵۰۰ هنرمند برتر معاصر جهان را از بین ۵۰۰ هزار هنرمند در سال ۲۰۲۱ منتشر کردند. پنج هنرمند ایرانی نیز در بین آن‌ها حضور دارند.

چهارمین هنرمند فهرست ۵۰۰ هنرمند برتر سال ۲۰۲۱، شهریار احمدی مدیر گروه نقاشی مرکز آموزشی علمی کاربردی البرز است که ۲ اثر او به قیمت ۳۹۶ هزار دلار فروخته شده و گران‌ترین اثرش ۳۸۹ هزار دلار بوده است.

کلید واژه ها: هنرمند نقاشی


نظر شما :