استاندار البرز:

جهاد دانشگاهی یکی از بال‌های علمی انقلاب اسلامی است

/جهاد دانشگاهی، نماد عبور از موانع با باور توان ایرانی/
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۱ کد : ۳۴۰۸۹ اخبار مهم
استاندار البرز گفت: پژوهش در خصوص چرایی مهاجرت به استان‌های تهران و البرز برای احصا دقیق چالش‌ها و دغدغه‌ها و ترسیم مسیر صحیح برای حل آنها، ضرورت دارد و جهاد دانشگاهی می‌تواند در این بخش وارد عمل شود.
جهاد دانشگاهی یکی از بال‌های علمی انقلاب اسلامی است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، عزیزاله شهبازی با تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی در ۱6 مرداد ماه گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از بال‌های علمی انقلاب اسلامی از زمان شکل گیری تاکنون بر مبنای تلاش علمی و در عین حال فعالیت ارزشی حرکت کرده و در این راستا الگوی خوبی به سایر نهادهای کشور ارائه داده است.

شهبازی با بیان اینکه کارهای بزرگ جهاد دانشگاهی در این چند سال توقعات را از این نهاد انقلابی بالا برده است، گفت: جهاد دانشگاهی می‌تواند با باز کردن درهای خود بر روی جوانان برای جامعه کشور رونق علمی و توسعه را به همراه داشته باشد.

استاندار البرز یکی از مهمترین مسائل امروز کشور را فاصله بین دانشگاه با جامعه و صنعت عنوان و تصریح کرد: با شناختی که از جهاد دانشگاهی وجود دارد، این نهاد برای پر کردن این فاصله می‌تواند وارد عمل شده و راهکارهای عملیاتی ارائه کند.

شهبازی در ادامه با بیان اینکه جهاد دانشگاهی و مجموعه پارک علم و فناوری البرز در عرصه‌های مختلف پژوهشی و دانش بنیان دستاوردهای بسیار خوبی داشته‌اند، افزود: اکنون فعالیت‌های پژوهشی و دانش بنیان در البرز با نگاه ویژه‌ای حمایت می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان البرز ادامه داد: آماده هستیم هر چه در توان داریم برای توسعه، پیشرفت و رشد مجموعه جهاد دانشگاهی مساعدت کنیم.

شهبازی با بیان اینکه اتحاد و انسجام به ویژه در شرایط فعلی از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: باید دست در دست هم دهیم و با بهره برداری از توان تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاهیان برای آبادانی کشور گام برداریم.

نماینده عالی دولت در استان البرز در پایان با اشاره به رشد روز افزون مهاجرت در البرز، افزود: پژوهش در خصوص چرایی مهاجرت به استان‌های تهران و البرز برای احصا دقیق چالش‌ها و دغدغه‌ها و ترسیم مسیر صحیح برای حل آنها، ضرورت دارد و جهاد دانشگاهی می‌تواند در این بخش وارد عمل شود.

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی استان البرز شهبازی


نظر شما :