مراسم رونمایی از فیلم داستانی وقتی عقاب پر می ریزد برگزار می شود

۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۲ کد : ۳۱۶۵۵ معاونت فرهنگی
مراسم رونمایی از فیلم داستانی «وقتی عقاب پر می ریزد» و همچنین رونمایی از ۲۵ حلقه CD محتوای آموزش محیط زیست فردا ۱۸ خرداد ماه در محل اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز به صورت مجازی برگزار می شود.
مراسم رونمایی از فیلم داستانی وقتی عقاب پر می ریزد برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، در راستای قدردانی از زحمات محیط بانان سازمان حفاظت محیط زیست کشور، فیلم داستانی کوتاه «وقتی عقاب پر می ریزد» به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر حسین بابائی و با بازی مازیار باقرپور، یاشار قهرمانی، سعید جراح، مهرشاد احمدوندی، شهاب رحیمی، پریسا مشایخ نیا، سعید یزدانی نیا، نادر اسماعیلی و فردین حکیمی به سفارش اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز و اجرای جهاد دانشگاهی واحد استان البرز در سال 1398 ساخته شد.

این فیلم، از یک سو می کوشد بخش کوچکی از مخاطرات و مشقتها و از سوی دیگر ارزش والا و ستودنی شغل "محیط بانی" و نیز عشق به خدمت صادقانه در راه حفظ میراث ارزشمند زیست محیطی کشور را در این گروه از خدمتگذاران به میهن به نمایش بگذارد.

این مراسم به میزبانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز و با حضور مجازی معاونان و مدیران سازمان حفاظت محیط زیست کشور و یگان حفاظت محیط زیست، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز برگزار خواهد شد.

همچنین در این مراسم از 25 حلقه CD محتوای آموزش محیط زیست، ویژه کارکنان محیط زیست کشور که به سفارش سازمان محیط زیست و توسط جهاد دانشگاهی تولید شده است، رونمایی خواهد شد.

کلید واژه ها: فیلم داستانی وقتی عقاب پر می ریزد محتوای آموزشی محیط بانی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز


نظر شما :