تولید مجموعه تلویزیونی کارآفرینی و ارتقای کسب و کارهای تعاونی از سوی جهاد دانشگاهی البرز

۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۶ کد : ۲۸۶۰۸ معاونت آموزشی اخبار مهم
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی البرز از تولید مجموعه‌ای تلویزیونی با موضوع آموزش کارآفرینی و ارتقای کسب و کارهای تعاونی در استان البرز خبر داد و گفت: اولین قسمت این مجموعه روز دوشنبه ۱۱ اسفند از سیمای البرز پخش خواهد شد.
تولید مجموعه تلویزیونی کارآفرینی و ارتقای کسب و کارهای تعاونی از سوی جهاد دانشگاهی البرز

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی البرز، محمود شکریان، با اشاره به اهمیت آموزش برای فعالیت در کسب و کارهای تعاونی و خانگی گفت: بر همین اساس معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز یک مجموعه تلویزیونی و آموزشی در مورد کسب و کارهای تعاونی در شش  قسمت تهیه کرده است.

وی افزود: این مجموعه از سیمای البرز پخش می‌شود و اولین قسمت آن با موضوع «خوشه‌سازی و شبکه‌سازی در کسب و کارهای خانگی» ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۱۱ اسفند روی آنتن خواهد رفت.

شکریان ادامه داد: این مجموعه‌ی آموزشی تلویزیونی در شش قسمت تهیه و تدوین شده است که دکتر مسلم خانی تدریس آن را بر عهده دارد.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی البرز تصریح کرد: در این برنامه که با هدف معرفی کسب و کارهای تعاونی مهم و کارآمد تولید و ارائه می‌شود، موضوعات مختلف حوزه کسب و کار، شامل خوشه سازی و شبکه سازی در کسب و کارهای تعاونی، اصول و قواعد نگارش طرح کسب و کارهای تعاونی، خلاقیت و نوآوری در کسب و کارهای تعاونی، اخلاق حرفه‌ای در کسب و کارهای تعاونی، بازاریابی و فروش در کسب و کارهای تعاونی و اصول و قواعد برندسازی در کسب و کارهای تعاونی تشریح شده است.


نظر شما :