از سوی جهاددانشگاهی واحد استان البرز برگزار می‌شود:

وبینار تحلیل فرصت‌های کارآفرینی در گردشگری با تأکید بر کلان شهر کرج

۲۷ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۷ کد : ۲۷۰۴۸ معاونت فرهنگی
وبینار تحلیل فرصت‌های کارآفرینی در گردشگری با تأکید بر کلان شهر کرج

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان البرز از برگزاری وبینار تخصصی فرصت‌های کارآفرینی در گردشگری با تأکید بر کلان‌شهر کرج در این استان خبر داد.
به گزارش روابط  عمومی جهاددانشگاهی واحد استان البرز، سعید قاسمی جیردهی گفت: وبینار تخصصی «تحلیل فرصت‌های کارآفرینی در گردشگری با تأکید بر کلان شهر کرج» از سلسله نشست‌های بررسی چشم انداز صنعت گردشگری در کشور است که  جهاددانشگاهی واحد استان البرز با همکاری مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران برگزار می‌کند.
وی افزود: این سلسله نشستها به همت مرکز گردشگری علمی - فرهنگی جهاددانشگاهی در سراسر کشور در راستای ساماندهی شبکه نخبگان حوزه تخصصی گردشگری و انتقال راهکارهای آنها به تصمیم سازان و تصمیم گیران و با هدف بهره‌گیری از تخصص نخبگان این عرصه طراحی شده است.
قاسمی جیردهی خاطر نشان کرد: گردشگری به عنوان یک صنعت مهم، اهمیت ویژه‌ای در افزایش رشد اقتصادی، اشتغالزایی، درآمد سرانه، بهبود اقتصادی، افزایش کیفیت زندگی و انتقال و اشتراک فرهنگی و حفظ ارزشها دارد.
وی یادآور شد: فهم متقابل، تولید و نشر دانش، مفاهمه و حل مسئله محلی، ملی و بین المللی در خصوص ابعاد مختلف گردشگری، نیازمند تجمیع عالمانه و نظامند داده‌ها، تئوری پردازی و ارائه راهبردها و رهیافتهای مشخص است.
قاسمی جیردهی ادامه داد: وبینار «تحلیل فرصت‌های کارآفرینی در گردشگری با تأکید بر کلان شهر کرج» در راستای اهداف سلسله نشستهای بررسی چشم انداز صنعت گردشگری در کشور با راهبری دکتر علی موحد، دانشیار گروه جغرافیا و گردشگری دانشکده علوم جغرافیایی دانشگاه خوارزمی و دکتر افشین احمد زاده طراح شهرهای هوشمند تفریحی گردشگری و کارآفرین در حوزه ورزش در روز دوشنبه 29 دی ماه ساعت 16 برگزار می‌شود.
وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک Amjad.jde.ir/alborz با نام جلسه: تحلیل فرصت‌های کارآفرینی در گردشگری  و رمز عبور: jahad در جلسه شرکت نمایند.
قاسمی جیردهی در پایان یادآور شد: برای تسهیل شرکت در وبینار، این نشست از طریق اینستاگرام و سامانه رویتاب جهاددانشگاهی  به آدرس‌های jahad_alborz و roytab.ir  به صورت زنده پخش خواهد شد.


نظر شما :