متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تا آذرماه ماه فرصت ثبت‌نام دارند

۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۴ کد : ۲۴۰۴۳ اخبار مهم تجاری سازی فناوری و اشتغال
متقاضیان ثبت نام طرح ملی توسعه مشاغل خانگی می‌توانند تا آذرماه ۹۹ به سامانه inhb.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.
متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تا آذرماه ماه فرصت ثبت‌نام دارند

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز،  طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی واحد استان اجرایی می شود در سه مرحله شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اشتغال در حوزه مشاغل خانگی در استان، توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار طراحی شده است، سعی در ایجاد اشتغال و پایدارسازی مشاغل موجود در استان را دارد.

جامه هدف این طرح شامل عموم افراد جامعه می شود و ارائه آموزشهای عمومی و تخصصص با اعطای گواهی نامه معتبر  از جهاد دانشگاهی  استان البرز، آموزش کار آفرینی، خلاقیت و نوآوری، شناسایی و ارزیابی فرصت های کارآفرینی، تدوین طرح کسب و کار، آموزش ثبت اختراع و برند سازی و علامت تجاری، ارتباط و فنون مذاکره، مدیریت بازاریابی و فروش از جمله مزایای این طرح است.

همچنین از دیگر مزایای این طرح می توان به آموزش های فنی مرتبط با موضوع  فعالیت متقاضیانی که در این طرح شرکت می کنند  با همکاری سازمان فنی و حرفه ای، بسترسازی برای عرضه محصولات مشاغل خانگی در فروشگاه های تعاونی روستایی و فروشگاه های زنجیره ای، برپایی بازارچه های فصلی و موقت به صورت محلی، استانی و ملی (با حمایت شهرداری)،  برگزاری نمایشگاههای عرضه محصولات، تامین بازارچه و مکان مناسب برای عرضه محصولات مشاغل خانگی، اتصال به بازار و کمک به  بازاریابی و فروش اشاره کرد.

از کلیه علاقمندان دعوت می شود جهت آگهی از ظرفیت ها،  شرایط و مزیت ها به سامانه inhb.ir  مراجعه و نسبت به  ثبت نام خود اقدام نمایند.

متقاضیان پس از ثبت ‌نام غربالگری و راستی‌آزمایی می‌شوند. سپس آموزش‌ها و مشاوره‌های عمومی و تخصصی و اتصال به بازار از طرف جهاددانشگاهی و با نظارت اداره کل تعاون، کار و  رفاه اجتماعی استان انجام می‌شود.

لازم به ذکر است ارایه تمامی خدمات آموزشی، مشاوره و ...  رایگان می باشد.

علاقمندان به شرکت در این طرح جهت مشاوره عمومی و تخصصی به صورت حضوری می توانند به آدرس کرج،  رجایی شهر، خیابان دوم غربی، پلاک 26، جهاد دانشگاهی طبقه دوم مراجعه و یا با شماره 34455975- 026 تماس حاصل نمایند.

کلید واژه ها: توسعه مشاغل خانگی ثبت نام 6 آبان ماه رایگان


نظر شما :

راضيه كريمي نسب ۳۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۷
تعداد شغل ها زیاد باشد و درامد کافی داشته باشد