برگزاری مجازی دوره های آموزشی کوتاه مدت در جهاد دانشگاهی البرز

۲۳ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۶ کد : ۱۷۱۶۵ معاونت آموزشی اخبار مهم
معاون آموزشی جهاد دانشگاهی از فعالیت سامانه‌ آموزش مجازی به فراگیران دوره های آموزشی کوتاه مدت در واحد البرز خبر داد.
برگزاری مجازی دوره های آموزشی کوتاه مدت در جهاد دانشگاهی البرز

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، محمود شکریان معاون آموزشی جهاد دانشگاهی از آغاز به کار سامانه‌ آموزش مجازی به فراگیران دوره های آموزشی کوتاه مدت در واحد البرز خبر داد و اظهار کرد: آموزش همواره امری تعطیل ناپذیر است.

وی با اشاره به اینکه انتشار ویروس کرونا امکان برگزاری حضوری کلاس های آموزشی را با مشکل مواجه کرده است، افزود: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفاظت از سلامت فراگیران، دورههای آموزشی زبان انگلیسی و برخی از دوره‌های آموزشی دیگر که امکان برگزاری دارند، به صورت مجازی و آنلاین در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مزیت‌های آموزش آنلاین این است که فراگیران می توانند در هر مکانی از آموزش استفاده کنند، گفت: در کلاس های آنلاین امکان ضبط کردن کلاس ها و مشاهده مجدد وجود دارد و امکان نظرات خانواده‌ها بر روند تدریس مدرسین وجود دارد.

شکریان تصریح کرد: محتواهای آموزشی به صورت مجازی در اختیار فراگیران قرار می‌گیرد و  فیلم‌ها و مطالب آموزشی با توضیح اساتید در بستر اینترنت بارگذاری می‌شود.

معاون آموزش جهاد دانشگاهی واحد استان البرز خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت ثبت نام در دوره های آموزش آنلاین جهاد دانشگاهی می توانند با شماره 02633149 تماس حاصل نمایند.

کلید واژه ها: معاونت آموزشی


نظر شما :