آغاز ثبت‌نام نیمسال دوم مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج، با محوریت هنر و آی‌‌تی

۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۳ کد : ۱۶۱۰۶ معاونت آموزشی اخبار مهم
سرپرست مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی البرز از آغاز پذیرش بدون آزمون دانشجو در ۱۶ رشته مقاطع کاردانی و کارشناسی برای نیمسال دوم تحصیلی در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی البرز خبر داد.
آغاز ثبت‌نام نیمسال دوم مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج، با محوریت هنر و آی‌‌تی

 محسن داورپناه در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: رشته‌های هنری که این مرکز به صورت تخصصی در آن دانشجو می‌پذیرد شامل طراحی لباس، گرافیک، عکاسی، نقاشی، معماری، انیمیشن و چاپ پوشاک است که هر کدام از رشته‌ها در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در دو یا سه گرایش پذیرای دانشجویان است.
وی افزود: علاوه بر حوزه هنر، این دانشگاه در رشته‌های فناوری اطلاعات، امنیت اطلاعات، اینترنت شبکه و برنامه‌سازی در دو مقطع کارشناسی و کاردانی هم دانشجو می‌پذیرد.
این مسئول با اشاره به امتیازهای این مرکز تصریح کرد: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج به عنوان تنها مرکز تخصصی در حوزه هنر در استان البرز است که رویکردی کارآفرینانه دارد و تلاش دارد آموزش‌ها کاملاً کاربردی باشند. 
داورپناه ادامه داد: یکی از مزیت‌های این مرکز دانشگاهی برخورداری از صندوق قرض الحسنه دانشجویی است که دانشجویان می‌توانند به سهولت از تسهیلات قرض‌الحسنه این صندوق با اقساط ۱۶ ماهه برای پرداخت شهریه و یا پیشبرد فعالیت‌های کارآفرینانه خود استفاده کنند. 
وی همچنین از امکان تقسیط شهریه دانشجویان در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج خبر داد و گفت: این مرکز با به کار‌گیری اساتید مجرب و نامی در سطح ملی و بین المللی و همچنین کادر آموزشی توانمند و فضای آموزشی مجهز شامل سایت‌های کامپیوتری، کارگاه تخصصی خیاطی، استودیو و آتلیه مجهز عکاسی، کتابخانه و... مکان مناسبی برای علاقه مندان به ادامه تحصیل و دانشجویان خواهد بود.
داورپناه در خصوص نحوه ثبت‌نام در این دانشگاه گفت: علاقه‌مندان می¬‌توانند تا اواخر بهمن‌ماه با مراجعه حضوری به دانشگاه واقع در خیابان میخک  عظیمیه کرج، نسبت به ثبت نام در رشته مورد نظر از طریق سامانه سازمان سنجش اقدام کنند و همچنین برای کسب آگاهی بیشتر با شماره تلفن ۳۲۵۴۳۴۳۰ و ۳۲۵۲۴۱۴۴ تماس حاصل نمایند.
 


نظر شما :