با همکاری معاونت آموزشی جهاددانشگاهی البرز؛

کارگاه های آموزشی راهنمای آموزش محیط زیست برگزار می شود

۰۶ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۸ کد : ۱۱۰۳۱ معاونت آموزشی
کارگاه های آموزشی راهنمای آموزش محیط زیست، با همکاری جهاددانشگاهی استان البرز ویژه مربیان پیش دبستانی نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهرستان کرج برگزار می شود.
کارگاه های آموزشی راهنمای آموزش محیط زیست برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، محمود شکریان سرپرست معاونت آموزشی جهاددانشگاهی البرز اظهار داشت: کارگاه های آموزشی محتوای کتاب کار و راهنمای آموزش محیط زیست ویژه مربیان پیش دبستانی نواحی چهارگانه آموزش و پرورش شهرستان کرج، با هدف توانمندسازی در راستای تدریس کتاب راهنمای آموزش محیط زیست توسط اداره کل حفاظت محیط زیست و با همکاری جهاددانشگاهی واحد استان البرز برگزار می شود.

وی افزود: در این کارگاه های آموزشی 700 نفر از مربیان پیش دبستانی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز شرکت می کنند که امیدواریم با توجه به اهمیت آموزش از پایه و در سنین کودکی امر حفاظت از محیط زیست در این قشر نهادینه شود و برای آینده نسلی حافظ محیط زیست تربیت کنیم.

شکریان با بیان اینکه حفظ محیط زیست یک وظیفه عمومی است و باید در افراد جامعه نهادینه شود، گفت: برگزاری چنین کارگاههایی به توانمندسازی مربیان و همچنین نقش موثر خانواده ها و تاثیر رفتارها در تربیت کودکان و نوجوانان مخصوصا اخلاق محیط زیستی تاثیرگذار خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: براساس قراردادی که مابین جهاددانشگاهی و اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز منعقد شده است 1000 نفر از گروه های هدف تحت آموزش دوره های مختلف محیط زیستی قرار می گیرند.

لازم به ذکر است این کارگاه های آموزشی طی یک هفته از تاریخ 3 الی 11 شهریورماه در چهار ناحیه آموزش و پرورش شهرستان کرج برگزار خواهد شد.

کلید واژه ها: محمود شکریان معاون آموزشی محیط زیست


نظر شما :